sämsta raggningsreplikerna!

Kom att tänka på nyss, vilka konstiga människor jag träffade på i Lördags när vi var ute. Eller mer kanske vad dem sa till mig.
En kille tog tag i mig för att prata, gick med honom en bit. Han börjar undra vilken min favorit färg är. Jag svarar att jag inte vet. Han fortsätter - Joo klart att du vet, klart att du har en favorit färg.
- Begie då...
- Varför just begie?
- Men jag vet inte, det är fint...

Han börjar sedan berätta att hans favorit färg är röd. Röd står för värme, kärlek (sen sa han något till)

Och jag måste bara säga att sånt där bullshit gillar jag inte att höra på! Varför ta tag i mig, gå till ett hörn när man kan prata lite och fråga vilken min favorit färg är, nej funkar inte för mig!

Sedan en annan kille. Stod vid baren, båda väntade på att få beställa. Först pratar han lite, helt normalt. Han frågar vad jag ska beställa, sen påpekar han att dom i baren är lite sega, jag håller med. Sen helt plötsligt frågar han:
- Gillar du tacos?
- Jaa, det gör jag väl?
- Vad gillar du med tacos?
-  va??
- ja, vad gillar du med det?
- jag vet inte, majs typ?
- vad mer?
- tomat.....

( Han babblar något)
Det jag gillar med tacos är, gemenskapen, kärleken , nöjet..

HAHAHA, om det där var någonslags raggnings replik var det de sämsta jag har hört!





Maria med några vi satt och snackade med en liten stund. Haha han i svart ser lite trött ut kanske?, satt därbrevid Maria men ville inte vara med på bilden. Men ändå lyckas man komma med på några i bakgrunden!








Porrstången!




Omg hittade bild på honom som snackade om färgarna, bubu!

Få se vilka typer man stöter på nästa gång ! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback