Jag förr i tiden och nu

Kollade på alla bilder jag hade på min dator. Sen började jag tänka, att jag ser nästan likadan ut på alla bilder. Så tänkte lägga upp några bilder och kolla om jag märker något då


Här är jag 15, brunt kort hår. Vet att man inte alls ser mycket, men hade ingen annan.
ett år senare, alltså 16 år och blond. Här hade jag lyckats bli rätt ljus. Men det tog sin tid. Det var oranget & gult, alldeles hemskt!
   16 här med, någon månad äldre än den övre bilden.
 17 år, början av 2007. Börjat med brunutansol, försöker spara långt hår så klippet det inte, trots att det är slitet av blekning.

 Samma tidperiod. Hade jämt lösnaglar. Tog väl rätt ofta brunutansol, eller det var nog inte så jätte ofta. Men den var jävligt stark! Brun blev man direkt utav den, och det försvann aldrig vilket gjorde att det blev fläckigt och sånt.


   Var väl ofta rätt så "fixad"
 Början av sommaren 07. Slutat med lösnaglar och allt annat.
 Sum 07, klippt håret kort nu, så slitet var det.



 Hösten 07
 Vintern 07

 Några dagar senare (hemskt hår)

 andra eller tredje dagen på det nya året.
 Står 05 på bilden, helt fel datum. Februari 2008. Skaffat löshår.





 sista dagen med mitt älskade löshår. Tjockt och långt hår hade man. När det togs ut, i april klippet jag mig så det blev kort igen!


Sen efter har jag typ inga bilder på mig från i våras eller nyligen.

 En bild från i våras iaf. Alldeles sliten. Skola och jobb en period.
 i början utav sommaren 08



Har jag förändrats något?, jag tycker att jag ser likadan ut ialla fall.


Jag 16                                                      jag 18                                         
Kanske en liten skillnad iallafall nu när man kollar såhär.



Men en sak iallafall, jag har förändrats innuti. Man tänker på ett annat sätt och ser allt på ett annat sätt. Det blev mycket bilder idag. Ska sätta mig och kolla på två & en halv man nu, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback