Crackhoe tonight

Visst är det underbart att vakna upp i någons famn?



Idag är det ialla fall Lördag och det är regningt och jätte tråkigt väder ute.Jag tror hela tiden att det är Söndag idag , det känns som det tycker jag. Söndagarna är alltid så lugna och allt är sådär lungt just nu. Ligger i sängen nu. Sjukhuset kommer på tv, det suger men jag hittar inte fjärrkontrollen och jag kan inte leta efter den för tog upp datan till sängen och har skärmen mellan knäna nu. Min vovve ligger precis brevid mig och allt är så skönt och lungt. För typ en timme sen drog Tomas nya gayförälskelse hemåt, så sally tog hans plats brevid mig. Men hon ersätter dock inte så bra tyvärr..
Börjar känna mig lite trött nu, ingen aning hur många tímmar jag sov inatt. Vet inte ens vilken tid jag började sova, säkert runt 4-5, sedan hm vaknade jag väl lite efter 8. Men om några timmar kommer Cricko o sen sara och jag är så glad för det, äntligen är crackhoe hemma igen! Kanske hinner vila lite sen måste man in i duchen osv. Ikväll kommer det bli väldigt trevligt

Nej nu ska jag sluta skriva, kanske hinner somna en stund. Skulle vara jävligt skönt. För jag ville faktiskt inte sova  så mkt nu på morgonen när marcuspracus var här, för då ville jag faktiskt passa på och vara med honom, så nänä.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback