Finns det fler som inte gillar sina grannar?

Idag hade Jenni på sig en skjortklänning, efter nån timma vill jag byta om, så går och gör det. Kommer ut igen. Sara stirrar på mina kläder.


Kommer inte ihåg exakt vad vi sa, men på ett ungefär


-  Det där är så inte du

- dårå?

- jeans och en ganska lång tröja


Båda kollar på mina kläder


Sara tar på min top

- I vanliga fall är det bara de här du har på dig


haha lät bara så roligt när hon komentarade att jag hade jeans på mig, hon tyckte liksom att jag hade "mycket kläder" på mig för att vara mig. 
                        




                     image41 

Gulligt par va?:)


  • Ikväll gick Sara jag och Cricko och åt middag på Tiger här i väsby. Åkte direkt från Edström hem för att byta om. Sara tyckte inte att mina kläder dög hah. Andreas skulle hela tiden hålla på och kittla mig idag. Fan vad alla ska kittla mig bara för jag är så himmla kittlig..
    Var hemma lite efter 19 så jag bytte om snabbt.
    Frågade då sara om det är var "mer min stil" och det tyckte hon. Hon var säkert nöjd:). Men kan dock säga att det var rätt kallt ute med det vi hade på oss. Träffade min mammas kompis när vi gick ute och frågade om vi skulle ut och festa haha - Nej bara middag.. Hade faktiskt  aldrig ätit där tidigare men många har sagt att dom har god mat där och några i klassen hade tidigare gjort något arbete om restaurangen och det ska tydligen vara rätt så nyttig mat där. Det var väl rätt okej där för att vara väsby liksom..

    Idag när jag drog hem. När jag skulle hem en snabbis för att byta om, lät jag grinden stå öppen för skulle ändå ut med sally. Skulle vara lägga mobilen på laddning.
    Jag har en granne som har en rätt stor hund som var ute och påväg hem.
    Sally gillar inte den hunden så hon springer ut. Den andra hunden börjar skälla & hoppa. Jag går ut och kollar.

    Hon säger väldigt arg åt mig att hålla in min hund.
    Jag säger något om att ginden stod uppe några sekunder och jag måste få gå ut med min hund.
    Hon säger något med sin hund blir arg och att min hund inte får komma eller nåt liknande.

    Jag skriker- AA ELLER SÅ KAN DU SKAFFA EN SNÄLLARE HUND

    Hon tillbaka -  DIN HUND ÄR INTE SÅ SNÄLL DEN HELLER

    Jag - SNÄLLARE ÄN DIN FAN

    Hon -  ÄHH HÅLL KÄFTEN!


    ....Jag ber henne hålla käften med.. haha fan vad vi skrek åt varandra, jävla kärring, typ 40 +!
            
    Nu är hon sallys och min fiende



    Imorgon ska vi beställa Metal Town biljetterna, det ska bli jävligt nice att dra dit i sommar. Många bra band som lirar där.


  • Killswitch Engage
  • Bullet for my valentine
  • In flames
  • Sonic Syndcate
  • Soilwork

Det är iaf mina favoriter som kommer. Ska bli kul och se vilka mer som kommer.

Jag måste nog sluta skriva nu eftersom dom andra blir lite lacka när jag sitter här..

Ps vi råkade göra sönder min mammas säng idag.. oops. Vi får se om vi kan fixa den tills hon kommer hem på Måndag.


Ha det bra, adios!



 


Kommentarer
Postat av: s

Måndag we wish!

2008-03-07 @ 19:42:59
Postat av: Jen

hahahahah eller hur!
Nu när de gamla tiderna är tillbaka igen har de dåliga kommit med :D:D !

2008-03-08 @ 13:22:43
Postat av: Oh herregud

"Idag hade Jenni på sig en skjortklänning, efter nån timma vill jag byta om, så går och gör det. Kommer ut igen. Sara stirrar på mina kläder."

Från din blogg, det stämmer juh, Sara är juh jäkligt bra på att stirra"
(Applåd)

2008-03-17 @ 21:46:31
Postat av: jen

jaavisst är hon, man vill bara nypa henne i asset med hennes blick!
have a good day spot and r.m

2008-03-19 @ 20:26:43
Postat av: s

Jag äger på att stirra, i know.

haha ja, allt dåligt kommer också. men A på kryss, SÅ najs!!!

2008-03-20 @ 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback