Now, did you read the news today?

Från något lungt till galet


Det blir inte alltid som man tänkt sig. Dom två senaste dygnen har jag knappt sovit något alls. Har typ varit halv borta i skallen hela dagen. Ibland känner jag mig riktigt trött och andra stunden pigg, men jag vet att jag är trött eftersom jag är så trög och jaa jävligt seg. Satt och kollade på tvförut, men då riskerade jag att somna och det innebär att jag inte då kommer kunna sova denna natt. Så kollar lite på you tube och skiver lite här och det håller mig vaken ialla fall. igår tillagades det vegetarisk nyttig mat, det blev rätt stressigt ett tag igår, massa & göra. Hoe kom sedan och hjälpte till med det sista, Vi tände massa ljus och gjorde det väldigt mysigt. Vi hade bara nästan ljus tända överallt, bara en svag lampa hade vi på. Men det var inte sådär mörkt som det ser ut som på bilden, vi kunde faktiskt se när vi å t:) sen hade vi på lungnafavoriter på radion, hahhah.. Så inte vår stil. Men det gav väl en lite lugnare och mysigare effekt.





                                 image40



Efter alla ljus var tända drog vi ut i det fortsatta regnet för att möta upp crackhoe. Det var nog tur för oss att vi inte var så långsamma med att komma in igen. Om man kollar på bilden ser man ett rött ljus. Där började det brinna.. haha det var så roligt. Vi satt liksom och snackade och åt, upptäckte sedan att det hade börjat brinna, så vi fick snabbt ta vatten och hälla över haha.
Crackhoe ville se på melodifetivalen så vi kollade på det, efter det kom jag på att Sally inte hade varit ute sen 12 så vi var tvungna att gå ut med henne. När vi kom tillbaka hade min bror kommit dit med sina vänner och söp. Först blev jag väl lite lack & bad dem gå men sen var det okej och det var rätt kul när crackhoe berättade om dödsriket och gjorde den berömda dansen HAHA, Men jag blev så galet galet galet arg sen på någon jävla idiot som var där. Dom hade tydligen träffat honom på Eddis o han hade följt med dem. Åh gud så arg jag var på honom, bad honom gå flera gånger, Hur många timmar försökte vi inte få honom därïfrån?
Men tydligen gick det inet in för honom att han inte var välkommen, Han hade ingen jävla respekt för crackhoe. Skrek rakt framför ansiktet på människan. Han gick hela tiden runt och bar på en kniv, nasizt tror jag att han var också. Ën gång tog han hans kniv mot cricko jag sa ngt skit, fick verkligen nog då, tur att det var andra som reagerade också för blev rätt iriterrad på en av min brors kompis som var på hans sida, Vid något tillfälle ville han "ställa" en fråga till cricko ensam i ett rum ,men vi ville givetvis inte det för han hade tidigare gått och örfilat crackhoe utan någon anledning. Men när idioten sedan höll upp handtaget kunde ingen göra ngt. Och vi sket i det en stund för jag orkade inte hela tiden bry mig! När vi sedan hör att han säger att han ska ge honom saker går vi in i rummet då ligger cricko på sägen och han över honom. Jag blir så förbanad på honom då och går fram och drar bort honom och skriker åt honom vad fan han håller på med egentligen, Då sparkar han cricko i magen. Nu säger vi åt honom att han har orsakat mycket nu och han måste gå hem nu. Men dom blir "kompisar" igen, men det varar inte så värst länge. Alltså när dom inte var i samma rum var det lungt, då var det trevligt och så, Därför satt dom nästan aldrig  i samma rum men när dom väl gjorde det, blev det nästan tjafs direkt.
Men nog fick jag nog när han hämtade knark hit och dom skulle börja ta det. Fan heller att det ska knarkas här alltså, Jag sa att dem som skulle ta det fick dra därifrån. Och några gick då ut och tog det. Suck. Klockan var säkert 5 då vi förstod att han kommer inte dra härifrån om inte dem andra drar. Dem skulle då låsas att dem skulle hem så dom så han följde med och dem kunde komma tillbaka sen. Och det lyckades. När dem hade dragit var vi så glada, äntligen. Men efter ca en kvart plingar det på dörren och och trodde de var dem andra. Och jo det var det också men knarklangaren med! Ohhnej tänkte man.
Han hade glömt något skit och skulle komma hämta det. Och vad mer hade han med sig?, jo värsta knivliknande saken. Kommer nu inte ihåg vad dem heter. Men såna där som man brukar ha om man är i typ en djungel? haha. Men iaf, galen människa som går runt med en sån där. När han var här igen ville han gå upp till crackhoe och bråka igen. Men jag sa att han inte fick gå till cricko och då tog han den där grejen mot min panna o sa ngt, trevlig människa? :), men han var inte så otrevlig mot alla andra, utan jag pratade med honom flera gånger helt normalt, men fattar inte vad han hade emot crackhoe. Och jag hatar honom sååå djupt, jag gjorde verkligen det. Gillar han inte nu heller dock. När dom sedan lyckades dra igen kom dem andra tillbaka en stund senare utan honom. Jag fattade knappt hur dom lyckades. Vi alla satt och snackade, cricko berättade om sina andra liv, och jaa... Vid 7 i alla fall gick jag och la mig, Äntligen hade ju knappt sovit något natten innan. Vaknade iaf lite innan 12. Pappa kom och hämtade mig och vi drog ut och övningskörde. Var vädligt trög då och varje gång han påpekade åt något om hur jag körde, fick jag bara lust och be honom hålla käften och säga jag kör hur jag vill. Efter en del körning åkte vi och köpte målarfärg till mitt rum. Så fick jag gå och bestäma vad jag ville ha där inne. Därefter spacklade jag lite i mitt rum, det behövdes lite. Drog till mamma igen eftersom sally var ensam här och sedan har jag inte gjort så mycket. Ska snart sova. Imrogon ska jag ge mig av mot stan redan vid 10 så jag vill kunna sova ut för engångs skull.

Måste ut med Hunden nu,och sedan får jag äntligen sova!, känner mig faktiskt inte trött nu,galet, men jag längtar tills att få sova lite. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback