20 årsgräns överallt!


Jag lackar som fan! The Baser, Pub Anchor, Medusa alla rock ställen är det 20,21 gräns. Åhh.. Pub anchor har typ 18 på vardagarna, men hur ofta går man ut på en vardag? Men visst man får väl ta och passa på någon gång eftersom där spelar dom iaf rock, jävligt skönt att dra till något sånt ställe där dom spelar det, men som sagt man kommer inte in. Harry B James har nog 18, men dom verkar spela rätt dålig rock....

Men shoho ska ut ikv, får se vart man drar någonstans. Somsagt det är torsdag så Pub Anchor har 18, men vet inte om den andra jäveln orkar åka dit...

Igår som alla nog vet var det Valborg, jag hade en väldigt lugn en, men jag tycker ändå att den var roligare än förra! Larvigt egentligen att det står poliser och passar. Men hallå fjortisarna dricker väl inne där ingen ser och kmr ut senare på kvällen?, såg bara poliserna när det va ljust sen var dem borta. Jag drack iaf bara en alkoläsk, så ingen fest direkt as u know. 


                                  image82


                                                Brasan i runby.  -
Drog hemifrån vid 19, massa folk var där. Det var ändå rätt trevligt där för det var många bekanta där, så man latja runt lite med dem. Haha helt knäpp han som garva helt tiden för ngt litet man sa, kunde vara en helt vanlig fråga..
 Haha träffa Fredrika min lärare där med.  Den vidrigaste personen som var där var, monstret tomas -

             
                                                                          image83

Blää! Vi stod och pratade med några från skolan, sen stod han där, heej.. euuw... sen fråga han - Vem han? och kollade på han vi pratade med, då sa jag på skoj bara, min pojkvän. Han ba, de marcus? då sa jag, jaaa! Han ba, heej marcus, till honom. Hahahahaha! Oh i wish att han var där liksom ?


När man kom nära brasan började nästan ansiktet brinna upp, herregud så varmt det var. Haha det var så kul när det kom massa rök ibland åt människors sida, alla flyttade sig snabbt därifårn samtidigt, såg så roligt ut. image84image85
                                                                                            Röken


Alla som känner mig vet att jag bara äter godis o sånt en gång i månaden. Men innan vi skulle dra så ville jag bara spela något sånt spel dom hade där. Snurrljul, 16 nr. Jag valde 3 för det är mitt lyckonummer, och yes på första försöket blev det 3 också. Så jag fick välja mellan en aladdin ask eller en twistpåse. Så jag valde twistpåsen, det är godare. Men bara för jag hade tur och vann och det var valborg åt jag ändå :) orka bara gå runt och spara på det..
När det började bli lite tråkigt drog vi hem till blondien farmor för hon bor precis i närheten. När var hennes farbror med. Vi åt våfflor med glass, fast jag tyckte det var godare med sylt, jag är så himla kräsen med glass :S! Sen drack vi cola med. Haha hon ba, hur känns det att dricka cola?, vilken fråga egentligen...Men det var rätt mysigt där tyckte jag..
När vi skulle börja gå hem, märkte vi att det regna ute och det var kallt! Men fick upp värmen efter ett tag så det spelade ingen större roll att det regnade, det är trots allt bara vatten. Det hade varit en annan sak om löshåret hade varit i.
Vägen från stationen till väsby centurm gick i och plockade blommor från kommunens rabattern haha. Påskliljor, tulpaner osv.. Sara var typ rädd när bilar kom och vågade inte plocka då. Jag orkar inte vara rädd för nåt sånt, plocka blommor liksom? tror att andra gör värre saker på valbog, och om någon skulle säga åt mig skulle jag knappast bry mig eller bli rädd. Så jag tyckte det var lite larvigt faktiskt.. Men sak samma.
Vi gick där alltså i regnet och mörkret i rabatter så mina skor blev lite jordiga :P

image86     Blommorna
image87   Det fina valborgs vädret!

         


Inte ser man så jätte mycket på bilden, men längs vägen där gick vi och plockade, ser ju så varmt o fint ut :)
Blommorna tyckte jag blev väldigt fina och det doftar verkligen gott i köket. Nu ska jag iväg och duscha en snabbis, & göra varma mackor. Men det är några timmar kvar innan vi tänkte dra ut, så jag har tid:) , pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt väder jämt vid en högtid

2008-05-01 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback