Allt slutar inte alltid lika bra som det började

Vilket fylle inlägg jag skrev inatt haha, man förstår knappt något. Men anledning till att jag ens loggade in var för att kolla om en viss person var inne, men nope så då gick jag och la mig istället.
Jo som sagt var ledig från skolan idag så drog ut på krogen. Som oftast var allt jätte skoj och bra.

Igår var det en liten söt gris man fick. Jag som ville ha grodan..   image104



I början av kvällen satt vi mest och snackade med bartendern & "kökschefen?". Kökschefen sa att jag var svårtflirtad och att jag inte kommer långt med det. Svårtflirtad? eller så kanske jag inte ville "sitta och flirta med honom", nej usch det ville jag verkligen inte. Han skrev iaf sitt nummer på mitt lår (hade shorts på mig) Det syns inte mycket längre, vilket inte gör något. Hade inte tänkt och ringa, bad ju inte ens om hans nummer.
Annars var det rätt skönt folk där ute. Haha så roligt. Det var en kärring, eller tant då. Säkert 50+ som sa att hon var 37 år plus så hade hon en blond peruk på sig.

Angående kommentaren i förra inlägget så kommer svaret:
Nej alltså det var inte jag som blev utslängd utan min kompis. Det var så att det var en kille/gubbe, ingen aning hur gammal han var. Han hade iaf en dotter på 18 månader om jag inte minns helt fel. Han var trevlig tyckte vi och vi snackade från och till med honom under kvällen. Det var ungefär 20-15 min kvar innan stället skulle stängas, alltså runt 02.40-5 då vi stod och pratade, jag såg inte vad som hände. Man kan undra vad jag kollade på egentligen. Killen gick till baren. Min kompis säger typ att vi ska gå eller något och att han blev sur. Jag säger att han bara gick till baren för att köpa något att dricka. När han kommer strax är han väldigt arg, och då förstår jag att han verkligen blev upprörd över något. Jag frågar vad som har hänt. Tydligen det som hade hänt var att, min kompis drack precis och då kom han med glaset och skålade. Tror hon fick lite ont i pannan och fick dricka lite på kläderna.  Hon ville då "ge igen" och drog honom i hans lilla skägg. Och då blev han arg, för hon hade gjort det tidigare men då hade han inte blivit arg. Hon ber honom om ursäkt hur många gånger som helst och jag ber om ursäkt åt henne till &med och försöker lugna ner honom lite. Min kompis vill i alla fall därifrån. Jag säger att jag bara ska dricka upp min öl först. Jag sätter mig en stund brevid 3 killar som vi suttit lite med. Då kommer en utav vakterna och säger att han vill prata lite med min kompis. Dom går ut. Jag går också ut efter några minuter och då står kompisen utanför stället. Hon hade alltså blivit utslängd. Vakten hade bara sagt tack och hej. Jag tycker att det är så dålig stil utan vakten att göra så. Hon hade bett om ursäkt flera gånger plus att han hade också gjort något mot henne. Vakten kunde ha tagit ut båda två och snackat med dom tillsammans och frågat vad som egentligen hände. Jävla skit vakt säger jag bara.

Den andra saken i mitt förra inlägg, om vakten. Det var alltså inte den här vakten jag precis har berättat om utan en annan, som jag tyckte var rätt söt. vet inte riktigt vad man ska säga om honom. Kunde iaf inte sluta titta på honom. Men faktiskt, hans kläder (väktar kläderna alltså) gjorde så att en större del av mig tyckte att han var hot.
Men i alla fall snackade lite med honom ibland. Jag vinkade på skoj till honom, men han vinkade inte tillbaka. Då sa jag till honom att han var en otrevlig vakt. Då sa att han inte kan hålla på & vinka till ställets kvinnliga gäster, men han vinkade tillslut. Kommer inte riktigt ihåg vad vi snackade om när vi pratade. Antligen frågade han vad jag hade gjort i helgen eller så kommenterade han att jag var brund. Jag kommer ihåg att jag svarade att jag hade varit ute med båten hela dagen både lördagen och söndagen. Han frågade vart vi hade åkt och vad för slags båt vi hade. Sen började vi snacka om segelbåtar att dom är mycket skönare osvosv.
En annan gång frågade han hur mycket jag hade druckit egentligen och att jag kanske borde sluta haha..
Jag och min kompis satt vid ett bord, vakten stod ca 1 meter från oss och kollade runt lite. Vi ptatade lite om vakten och vi bestämde att min kompis skulle fråga hur gammal han var så hon började prata med honom. Sen sa hon att:
-Hon tycker att du är söt...
Jag visste inte rikgit vad jag skulle säga. Sen sa jag iaf
- Hon tycker också att du är söt !!!
Då sa vakten, ungefär:
- Men hon blev inte alls lika röd som du blev

- Jag blev inte röd!!
- joo det blev du

Haha, undra om jag blev det verkligen?
Han hade en knivsäkerväst på sig som vi stod och kände på som fan ett tag, olala ;) Vi frågade honom om vi fick testa om den verkligen va knivsäker, han sa att vi skulle hämta en kniv från köket. Hahaha..
När min kompis sen blev utslängd fick jag lämna min vakt. Han stod där ute då. Jag sa, hon blev utslängd va? han sa något som jag inte kommer ihåg. fanns inte mycket mer än att säga hejdå...
Vi gick, när jag efter en bit skulle ta av mig mina skor för dom började göra ont såg jag att han kollade bak efter oss <3
Hemvägen satt jag väl mest och tänkte på honom. Hur vi kollade på varandra och log, vi kollade verkligen in i varandras ögon ibland. Menmen, undra om man någon gång kommer se honom igen? :(

Nej har inte varit bakis idag, det var väldigt länge sen jag var det sist faktiskt. Sov först från 04 till runt 9. Det var helt konstigt det kändes som jag inte hade sovit något alls, inte ens en minut. Jag försökte sova lite mer men det gick inte. Kollade på tv, men lyckades vid 12 somna om igen tills 14.30 då min mamma ringde och väckte mig.

Att min kompis blev utslängd och att jag fick lämna vakten som jag hade velat prata lite mer med var inte så kul men annars var kvällen toppen!
Nu hade jag tänkt att sova så jag får energi tills imorgon! Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: i_am_bad

Droppar mitt nummer 0707961018
Om du kanske vill ha det !!!

HE HE

2008-05-13 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback