GRATTIS GIRLS!


Grattis Sara & Hannah på er födelsedag! så lustigt att ni råkar fylla år samma dag!


GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!


image91image90






Igår blev det Pub Anchor, vi tänkte att man måste passa på när det är 18 årsgräns där..Vi hade det kul , men rätt skabbiga toaletter måste jag säga..image92


Försökte ta en bild men min kamera på mobilen sög trots att det var nattläge på, så personen jag skulle ta bild på syns inte där..     Man får jämt så fina stämplar tycker jag, igår var det en groda med en krona på haha !image94


Var hemma i sängen vid halv 4, en hyfsad tid tycker jag. Vi fick sällskap på nattbussen men någon kille som också skulle till väsby, han ville att vi skulle festa tsm ikv, så skulle vi ta hans nr. Men jag ville inte ha det. såjag sa snabbt - aa hon tar det! Han var ju trevlig & snacka med, men har nog ingen vidare lust o dra hem till honom o fest liksom..
Imorgon är det sjösättning så jag måste upp väldigt tidigt, men det ska nog gå fint. Det blir kul när den kommer ner!
Hade inte tänk och skriva så mycket mer, får bara hoppas att det blir sol imorogn!

hejhej, hare så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback