Morsdag snart

På söndag är det morsdag, vet inte vad jag ska ge min mamma. Tänkte ge henne något pressentkort och ett kort bara. Det blir enkelt så.  Vad brukar man ge?, typ ett kort och en blomma kanske..
Igår fyllde min pappa år, han blev glad för pressenterna från mig så det var bra, sen fick jag äta tårta med mums, så i helgen får det inte bli så mkt annat ätande..
Ska till skolan när som helst. Vi ska historia prov, har inte pluggat sådär jätte mycket men tror nog att jag klarar det ändå. Klarade naturprovet i onsdags :) Klarade padagogik provet och andra historia provet förra veckan, nationella vet jag inte än. Så pluggandet går alldeles fintfint vilket jag är så glad för eftersom jag inte har tid att plugga så mycket men ändå klarar det :)

Trevlig heelg! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback