Present problem

Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till min pappa som fyller år nästa vecka, verkligen ingen aning. Det är mycket lättre att köpa en present till sin mamma, tycker jag iallafall. Vad vill han ha liksom?  Jag vill ju ge något som han har användning för, inte en blomma bara som ruttnar inom en vecka. Nej jag får tänka vidare helt enkelt. Dessutom har jag massor av plugg just nu, man hinner knappt. Idag, nyss hade vi prov i Pedagogiskt ledarskap imorgon är det dags för Engelska B Nationella. En hel förmiddag går åt till det, inget man längtar till men det blir skönt när det är över. Sedan har vi prov på Fredag i historia. Nästa vecka väntas bor i naturkunskapen och ett till historia prov! Jag ska försöka orka med allt.




Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: natalie

jajamen :) var helt slut! har bara dammsugningen kvar men all sortering i skåp & småplock gjorde mig helt slut så pojken får dammsuga när han slutar jobbet ;Dhaha

2008-05-14 @ 13:36:06
URL: http://capnsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback