visst kan man festa på en torsdag

- Det är bara och skita i skolan nästa dag, hur ofta är banditfesterna. En gång i månaden ungefär. Hah bra tips! :P
Det är så skönt när man har varit ute en kväll men ändå är hyssat pigg dagen därpå. Var hemma vid 5 och sov väl till 8. Varför är det alltid, iaf för mig, så att när man har varit ute och druckit och sen kommer hem och sover inte alls sover så länge. Ändå om man är så trött. Om jag vore nykter och gick och la mig 5 hade jag knappast vaknat 8.
Men det var bra att jag vaknade då. För mamma trodde att jag skulle gå till skolan idag så hon skulle komma vid 9 för att hämta Sally och ta henne till henne ist. Jag kände mig rätt äcklig, hade fått öl spillet på mig så jag hann ta en dusch och så innan hon kom.

Vi satt på bussen påväg mot stationen igår ikv då braindead upptäcker att hon har glömt sin plånbok. Vi får alltså hoppa av och åka hem igen och hämta den. Vi hade iaf flyt med bussarna som tur var.
Kvällen var rolig,  men började må lite illa på slutet. Men det gick över sen som tur var.

Vet ni vem jag såg när vi väntade på bussen hem?, jo min vakt!! Som jag har skrivit om i ett tidigare inlägg. Kände inte riktigt igen honom. Men han kollade på mig och så kollade jag tillbaka, men det klickade inte. Kände på något sett igen honom men vart ifrån?, tänkte att jag kanske hade sett honom tidigare under kvällen. Men då sa blondiebraindead, kollla din vakt. Så pling pling i min hjärna med!
Men jag kände mig "för nykter" och vågade inte rikgit gå fram. Men vi stod och väntade på bussen på ett annat håll, vi började snacka med ngn kille, Daniel hette han så han höll oss sällskap vilket ändå var rätt kul.
usch två utlänningar kom fram till oss och sa (på engelska) att dom höll på att filma en porrfilm och undrade om vi ville vara med. Nej tack ?

Iaf efter ett tag ville jag att vi skulle gå lite framåt, mot min vakt, för jag ville gå och prata med honom, men just då kommer vår buss också.
Han log ju iaf till oss när vi kom jag ´såg säkert ut som ett frågetecken då. Menmen, han är rätt söt faktiskt, tänk att jag såg honom igen!! Men finns inget och göra åt nu.

Banditfesten var alltså på Medusa igår, första gången jag var där. Ett OK ställe, en tjej toalett = urdåligt. Ganska krångliga ingångar, småställen överallt, rätt mörkt. Baren såg inte så jätte roliga ut där nere. Men skoj hade vi ändå.
Nu har solen gått i moln, men var tidigare ute och solade, får passa på. Jordgubbar & vattenmelon hade vi med oss, mums :)
Tänkte gå ta något till lunch nu, hejsvejs
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback