Söndag, Full, Karaoke, Göra bort sig

God morgon! Så skönt att inte ha någon skola alls idag. Sov till runt 10.30 så det var skönt. Eftersom vi är lediga idag så blev det krogen igår. Vi drog till Pub Anchor igen. Skulle egentligen dragit till ett annat ställe men det var stängt. Och somsagt det var 18 igår så man får passa på. Igår hade dom rock karaoke där hela natten lång. Haha det slutade med att jag och en tjej som hette katja skulle sjunga Guns N Roses - Paradise City. Katja som satt vid vårt bord som jag satt och snackade mest med kunde inte svenska. Vet inte om hon var på besök här eller något, tror det för hon hade varit i danmark sa hon. Vi fick snacka engelska med varandra men det var rätt kul det, sen var hennes jobbar kompis där, Max som han hette. Hon sa åt mig att sjunga, jag sa åt henne. Ingen ville, men till slut gjorde vi det tillsammans. Och när det var vår tur och dom ropade upp våra namn var hon ute och rökte! Så gick jag fram till killen som höll i själva thinget och sa de, men han hade satt på musiken redan så jag stod där alldeles ensam haha. Tur för mig att hon kom springanes och hann.
När vi valde vad vi skulle sjunga, tänkte jag att paradise city skulle vara enkel. Lyssnade på den låten när jag var typ 14 och sen inge mer, så jag vet egentligen inte hur låten går förutom refrängen. Och det var det ända vi sjöng princip. Háhha fett pinsamt texten gick aaaalldeles för snabbt plus att man var full så manj hängde med ännu mindre.. Så vi stod typ tysta. Sen kom massa, alla som jag satt med, plus några som jag inte ens vet vilka de var kom och hjälpte oss och sjöng så vi stod där som en hel kör. När vi var klara så skyndade jag o katja oss där ifrån och han som höll i det hela ba, pa..pa..ppaaaa..Och skulle stå och snacka med oss där på scenen, haha vi som ville därifrån snabbt.
Vi drog från stället en kvart innan det skulle stängas, så 2.45 alltså. Stannade förbi något kebabhouse ställe för att ha ngt o käka. Var hemma 04.50 och det var ljuuust ute! Men det var nog bra för att jag fick gå en bit hem alldeles själv..

När man anstränger sig för att vara tyst, blir det värre då? - Det känns så för mig. Igår när jag kom hem. Inatt, eller imorse kanske, råka jag tappa ett rätt stort glas i mitt rum. Och det lät!

Nej nu räcker det, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback