Söndag

Hallå hallå sitter och skriver från min nya data som jag fick idag :)
Egentligen åkte pappa och jag och köpte den igår efter båten men den fick vara kvar där tills idag för dom skulle installera program o sånt så slapp jag. Köpte en Toshiba och allt gick på drygt 11 000, köpte mus och sånt till. Jag hade verkligen ingen aning om vilken dator jag skulle köpta, jag gillar Toshibas saker så ville jag ha en sån dator men sedan fanns en phillips som jag skulle kunna tänka mig, men den var rätt ful så tills slut besämde jag mig. Så iriterrande när det står säljare precis brevid en hela tiden...


Igår var det somsagt dags för båten att åka ner. Sen var man ju tvungen att åka en liten runda med den. Pappa sa: Jenni ta det lite lungt nu, det blir nog inte så kul att simma i land det är fortfarande kallt i vattnet.
Han tyckte att jag körde lite för fort men idag när vi var ute med båten gasade han ju för fullt själv plus att jag satt på fören och kan jag ramla ner hur lätt som helst, jag satt liksom på båten medan när jag körde satt han inne ju, haha mupp! Men faktiskt det bästa är, köra ut där det är helt öppet och stort, gasa som fan, åka in i andras vågor. Eller i sina egna. Men det är inte lika roligt och man måste svänga så mkt. Haha det är så kul, man liksom flyger upp med båten. Idag var det inte jätte många båtar ute men direkt när jag såg någon gasade jag som fan så jag kom ifatt dem. Pappa ba, dom blir rädda när du gör så där. haha åker precis emot dem :P Därefter vid 4 tiden åkte vi och hämtade dator. Installerade trådlöst internet och först fattade jag noll och blev lack men det fixade sig ganska lätt ändå till slut :)

Men måste nog kila iväg och duscha nu för det blir utgång ikv. Haha konstiga dagar jag drar ut, i torsdags, inte fre o lör som de flesta o sen en söndag. Men det blir så när man är ledig mycket, har ingén skola imorogn så.
Jag som hade tänkt att jag skulle hinna städa mitt rum & sånt idag, men icke!

Hare så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback