Tänk om det är en tumör

Jag är så orolig för min vovve. Jag glömmer bort det, sen kommer det upp igen och då får jag en klump i magen..
Jag satt igår och klippe Sally lite då jag såg att en av hennes tuttar var jätte stort. Jag hade sett det tidigare att en av hennes "tuttvårtor" haha, var större, som om den var svullen. Men jag tänkte inte så mycket på det. Igår hade den blivit mycket större och det såg riktigt otäckt ut. Jag säger till min mamma att hon har någon knöl. Det hon svarar är ahaaa hm. Något sånt. Jag kommer få otoligt dåligt samvete om hon har fått något och jag inte gjorde ngt tidigare. Jag måste visa det till pappa och sen måste vi nog gå till veterinären med henne. Jag får nog visa det imorgon till honom, men efter imorogn har jag lite dåligt med tid att gå med henne till veterinären så får nog bli att man struntar i någon lektion. Jag vill helst inte vänta tills Fredag....
Kollade runt lite igår och eftersom hon är 8 år plus tik så kan det vara en juvertumör, oh i hope not! :(


image110

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback