En Söndag med mina kusiner

Hej på er!

Har nyss kommit hem, har hunnit ta ett bad bara. Idag har jag mamma och pappa åkt till Hässelby för att hälsa på mina kusiner. Jag körde hela vägen dit vilket var kul. Vi åt där och fikade, väldigt trevligt tyckte jag, gosigt väder också. Soligt som ni kanske märkte! Mina föräldrar är ju separerade därför tycker jag att det är så skönt att vi ändå kan åka iväg som en familj ibland.

Jag pratade ut med Johanna idag om vad som hände med Jarmo på Torsdagen. Tydligen hade han ringt den natten till alex och sagt massa skit. Först hade Johanna blivit lite arg på mig, men hon fick höra vad jag hade och säga. En sak som jag började fundera över när jag låg i badet, varför hoppas alltid killen på den andra killen? jag menar, det är ändå mitt val vad jag gör. Han tvingade mig inte och sitta i hans knä osv. Jag valde det själv. Och då blir den ena avundsjuk och hoppar på personen som är helt oskylig. Varför?

Hur som helst. Sofie ska komma över om ett tag och lämna min kamera som hon har. Ska bli kul och se vad det för bilder egentligen i torsdag. Jag kan gissa att 80% av dom bara är knasbilder.
Åh jag vill sola solarium idag, men jag orkar inte gå dit. Får väl göra det imorgon istället. Ska ut en sväng med Sara ikväll.
Bilder kommer lite senare, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback