Hälsopulsarna

Hejhej, har inte riktigt haft tid att skriva här, har inte de nu heller riktigt så kommer inte skriva så mycket. Loggade in bara för att beställa lite biljetter till Lördagen.

Praktiken går fint. Jag och fia har det roligt där. Idag var vi med på ett gympapass, jag som glömde skor bara gled runt där. Det blev lite svårt, men det var kul! Efter det tog vi en snabb dusch och sedan gick vi ut för att luncha i staden. Vi gick till en salladsbar som vi hittade. Dom hade inte bara sallader där vilket var bra om man inte är så sugen på just det. Imorgon är det redan Fredag, tiden går så fort. Börjar kl 10 och slutar 17. Kommer kännas lite tråkigt att vara hemma runt kvart i 6 på en fredag när man i skolan slutade vid 12. Men det ska nog funka.
Jag diggar mina kläder där - Personlig Hälsocoach står det på en utav mina tröjor. Vi får hoppas det en dag stämmer också.

Lite om något, pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback