Mammor...

...Snälla mamma, om jag nu vill skaffa mig en pojkvän kan jag nog göra det själv. Du behöver inte göra det åt mig....
...Jo det är så att jag sov hos pappa igår. Hemtelefonen ringer och jag går och svarar. Det är min mamma som vill att jag ska prata med någon kille som heter Tomas - Han gillar samma musik som dig, säger hon.
jag vägrar. Hon forstätter och säga hur himla fin han är hela tiden. Jag säger nej men hon tjatar, jag lägger på..
Idag när jag kommer hem till mamma hittar jag ettt litet brev på bordet till mig:

Hej Jenni!

Hörde att du gillar samma musik som mig. Du är väldigt söt å din mamma tycker att vi borde träffas å de tycker jag med. Tycker du är duktig med ditt fulla schema.
Kram Tomas!

Nyss så ringde hon upp honom, han ligger liksom och sover sen ger hon telefonen till mig, jag vägrar först men hon tjatar så jag tar telefonen. Hon går bort. Hur fult känns det inte och prata med någon kille som ens mamma försöker fixa en ihop med? Jag pratar lite med honom sen säger jag att han ska sova vidare och hejdå.

Blir iriterrad på det här. Jag vill inte, kan hon förstå det! Men så undrar jag ändå hur han ser ut, tänk om han är skit snygg? han tror säkert att jag är jätte otrevlig nu, för jag lät nog lite sur i telefonen.
Bäst att försöka sova nu, gick up så tidigt. Ska iväg och träna innan jag börjar imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: s

hahaha du kommer bli bortgift:D

2008-11-22 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback