Onej, inte Söndag igen!

Jag mår inte bra just nu. Jag känner att jag inte kommer att klara mig ifrån en förkyldning. Här hemma hos mamma ligger hon sjuk, hos pappa är han sjuk. Snart är det nog min tur, kände redan i fredags hur det började komma. Jag har varit på något konstigt humör idag. Har Känt mig på något sätt tom. Tom och så himla lugn av mig. Men bättre kändes det efter att jag och min bästa vän klädde på oss massor med kläder och gick ut en promenad och pratade lite. Eftersom man inte frös var det mysigt, förutom några snöstormarna som kom & gick. Båda bestämde sig om att skita i skolan imorgon. Jag känner så varje söndag, ingen ork för en ny vecka med massor av vardagar.
Hur som helst tycker jag att helgen har varit väldigt trevlig! Fredagen var lugn & mysig. Lördagen var rolig med boxen. Så vi höll på och skrek där innne, folk måste ha hört oss - VEM HATAR DU!?, KOMIGEN!! SLÅSLÅ!
På kvällen var det dags för snart stammis stället Medusa. Hinner vara där i 5 min.- Nejnejnejnejnejnej säger jag till sara lite tyst.
- Heeej  (han kmr fram & kramar)
- heej...
- Får man ingen puss
?

Åh! Vad jag inte gillar honom. Vad gjorde han ens där? han lyssnar inte ens i närheten av sån musik. Men man förstod nog att han var där bara han visste att vi skulle komma. Jag gillade inte hans närvaro alls där.  Men jag hade ändå roligt där inne. Men tror nog att jag var en aning för "vild" därinne. Vikarie vakten kollade lite konstigt på mig.  Men jag skyller på att musiken gör mig sån! Det är bara så grymt ibland. Får kolla in medusas hemsida om det kommer upp några nya bilder där. Det var en fotograf där som tog hundratals bilder kändes det som på mig och sofie när vi stod i baren. Förstår inte vad det är för speciellt med det. En gissning kanske. Vi var för fulla & han inte fick till en bild! Haha!
Det det var dags att lämna stället skulle vi tydligen åka på efterfest i tyresö med 5 stycken andra killar. Visst tänkte jag men egentligen hade jag ingen större lust. Vi alla hoppade in i någon familjetaxi och började åka iväg. Kim ringer & då vill jag hoppa av taxin. Eftersom jag sitter längst bak får jag skrika på taxichauffören att han ska stanna. Han gör det till slut & jag tror inte ens att jag säger hejdå till tjejerna utan går bara. Går hur som helst tillbaka och tar en taxi till Kim. Vägen dit kändes som en evighet, jag ville bara komma fram snabbt. Blev i alla fall väldigt glad när jag såg honom, han är en cooling. Enough said.


Inga bilder blev tagna igår. Satt & kollade igenom lite gamla bilder nyss. Då hittade jag den här som är väl snart 2 år. Uh vilken tid det var! 

                                      


Nu ska jag göra något annat! Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback