pass pass pass

Regnet verkar hålla i sig. Idag skulle Fia och jag gått på afrodans (haha) men det blev tyvärr inte av eftersom vi behövde stå i receptionen. Vi kör på det nästa Tisdag istället. Afrodans..Låter kul! kommer säkert bara garva hela passet pga den annorlunda dansen. Vi får helt enkelt se nästa vecka. Eftersom vi inte gick på något pass hann jag gymma lite innan vi slutade vid 5. Det blev inte mkt  runt 25min. Men det är väl alltid något.
Imorgon ska vi göra pilates. Vet någon vad det är? jag är inte helt 100. Men det liknar yoga lite, men pilates har inte riktigt såna rörelser som yoga. Spännande spännande. Allt har annars gått bra idag.

Ska nog plugga lite projekt nu. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback