pumpa!!

Haha Sofie, här är våran Harry B låt! Den kom någon gång under kvällen och den fasnade i skallen på mig så vi satt och sjöng den i taxin halva vägen. 
Det är så tråkigt att det är måndag, jag vill ut! Nej det där låter inte bra, jag kommer bli alkolist snart.. Jag vet redan nu att jag inte kommer att sitta och plugga som jag hade sagt. Ska ta vara på mina lediga timmar nu i veckan och försöka få lite gjort så. Så precis därför ska jag sätta igång med lite enkät grejs skit! 



                 



Hörs bloggen min!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha asså låten <3 hahhaahah :D

ush nu ska jag tillbaka till skolan =(

2008-11-17 @ 15:21:51
URL: http://sofieelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback