SNÖÖÖ!

Hallåhallå, snabbt inlägg med lite skit. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa. Har ju sagt att jag försöker få så mycket skolsaker gjort nu i veckan så jag slipper på vardagarna.

Idag kom Ulrika (vår lärare) och hälsade på oss på praktiken. Var väl skönt att få en paus från allt annat ett tag. Imorgon kommer bli en helvetes morgon känner jag på mig. Jag börjar klockan 7 imorgon. Jag måste ta bussen som går 6.20. Tänkte vakna vid 5.50, bara klä på mig och ta lite frulle. Anledningen till att jag börjar så tidigt är för att han som egentligen skulle öppna inte kunde nu. Så jag kommer alltså öppna hela stället, kommer knappt vara folk där så det blir väldigt lungt. Allt öppnar ju typ vid 10 så jag har 3 timmar på att göra vad jag vill. Jag har redan bestämt att jag ska gymma ett tag. Gjorde det idag men hann bara 30 min innan den där jävla chrisoffer kom. Det går verkligen inte att gymma när han är det, han är så het! åh, ni ska se hans kropp. Jesus... Så 5 min efter han hade kommit gick jag. Samma sak förra onsdagen då fia och jag gymma. 5 min sen gick vi. Haha han lär börja undra..

Hur länge tror ni snön håller? Helena och jag satt och kollade på film idag. Efter filmen när vi går ner för att göra middag säger hon att det är alldeles vitt ute. Vi hade inte märkt något så man blev en aning chokad! Vet ni vad det slutade med? snöbollskrig! 4 tjejer mot andreas! När jag var påväg hem och hade lugnat ned mig började jag tycka att vädret var äckligt och hade verkligen ingen lust att vara ute. "Hur kan man vara ute" tänkte jag..

Jag har inte tid och skriva, ska upp så himla tidigt! Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback