USSCHH!

     
Idioter vissa killar är. "Förlorat en bra kille" Knappast? Vem är det som är omogen och går och blir tillsammans med någon en vecka efter.. Det är knappast så att jag bryr mig egentligen, att jag blir ledsen. Nejnej skrattar nästan bara åt det. Efter saker som personen sa, att sedan skaffa tjej EN vecka efter är bara så larvigt. Vill ändå inte ha honom. Så grattis till tjejen som har fått en kille som egentligen bara verkar desperat. Betyder hon ens något för honom? Betydde jag något för honom som han nu sa. I dont think so, inte efter det här iallafall. Kom inte till mig och säg saker och försök få mig att få dåligt samvete eller få mig o se dålig ut. För du tar ju bara vem som helst, & direkt... Idiot..

                                                     Usch min for you!
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback