Här kommer bilderna från banditfesten!

Hejhej!

Nu så, nu ska ni få se en del bilder från banditfesten som var i Torsdags. Måste varna er att vissa bilder är verkligen fula & knasiga. Jag ser helt sjuk ut på vissa. Men vet ni, jag orkar inte bry mig!  Det roligaste när man tar bilder när man är ute är att se dagen efter. Man kommer knappt ihåg bilderna man har tagit så man bara skrattar åt dom! Men så brukar det aldrig bli så många bilder eftersom man gör annat roligt. Vid tog bilder vid två olika tilfällen kommer jag ihåg. Här är några av dom:










Bandet Itchy Daze
. Vi pratade en del med sångaren efter. Han fick en kram och även en puss på kiden tror jag?








Ser man att Sofie är rätt full?







... Ser ut som om jag är rätt full jag med.....Kepsen som jag snodde från kepskillen "Eric". Den var rätt stor..







Takida




Haha gillar vaktens mössa "bad mother fucker"
 


























Jag ser helt tråkig & osminkad ut på den sista bilden. Inte så konstigt kanske när man stod ute i regnet och väntade!

Det var dom, pussii!

Kommentarer
Postat av: Ahmish

Är du kåt på dig själv med tanke på alla bilder du lägger upp hela tiden?

2008-11-03 @ 21:08:32
Postat av: Anonym

Haha ooh ja! Vad trodde du, klart jag är?! Dum fråga. ;D



Ahmish hmm? sist hette du Johan. Du vet väl att man ser ip nr på alla:)

2008-11-06 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback