Små tjuvar!

Godkväll!

Vet ni vad jag har gjort idag? jag har åkt pulka haha! När man inte har gjort det på riktigt länge är det faktiskt kul. Vi hade en snowracer så det var grymt. När jag gick där uppe i backen började jag små skratta lite för mig själv. Jag kommer ihåg när jag var runt 15, man hade ju slutat åka pulka i den åldern för några år sedan så man hade ingen pulka hemma. När jag & sara gick ute en gång hittade vi en pulka så vi tog den och åkte med den. Till nästa gång hade den blivit snodd. Så vi planerade och gå och sno en eftersom vi inte ville gå in till en affär och köpa en. Vi gick bland massa hus och letade efter den perfekta pulkan. Till slut hittade vi en, en pulka där det fanns 2 säten! Perfekt. Den ena höll vakt medan den andra öppnade grinden och sprang in till deras framsida och tog den. Snabbt sprang båda därifrån, med en pulka...... Haha bara så komiskt hela grejen.

I alla fall, imorgon är Fia & jag nästan helt själva på praktiken. Alla andra är på konferens, ute till sjös! Tänk om våran lärare visste det. Vilket ansvar vi har. Men vi båda tycker att det kommer bli skönt. Vi får göra vad vi vill & ingen kan säga åt oss vad vi ska göra. Jag har lessnat lite på stället, vi hinner ju aldrig gå på pass längre. Tiden går mycket långsamare då. Tur att Fia är där går snabbare än när man är det ensam.


                                                             



Jag hoppas att jag kan sova inatt. Igår låg jag i FLERA timmar. Försökte och försökte. Det var hemskt, och jag vet om jag hade satt på tvn eller satt mig vid datorn skulle jag bara piggnat till, som alltid. När man äntligen hade somnat till lite får man det här smset:

Haha:) varför va du så dissig . . . ? Ja var väldigt full den kvällen. Sry om ja försökte pussa dig. Ja var bara full o glad ;) Jaja men ha det bra.

Åhh tänker jag bara. Har han inte förstått än? låt mig bara vara. Han kommer flera dagar efter, men ett sånt onödigt sms också. Jag vet inte varför jag avskyr människan så mycket, känns lite elakt. Men det är något med hur han beteer sig. Bombar med sms, flera åt gången. Ibland har han tjej ibland är det bara hans "kk" och så ska jag få information om deras förhållande. Jag bryr mig inte! Nej, om han hör av sig mer är han verkligen trög. Då för jag minsann säga åt honom. Euw!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: sofie

era tjyyyvar!!

vem var det som skickade smset? :O

2008-11-27 @ 09:25:52
Postat av: jen

Haha du vet han som STANK!!! när vi precis kom till baren och skulle köpa så kom han och jag typ skyndade mig från honom . Jag sa till dig typ: det är han från förra helgen. Kmr du ihåg? :)

2008-11-27 @ 13:51:58
Postat av: sofie

hahahah! jaha jo jag kommer ihåg!!! :P

2008-11-27 @ 20:11:21
Postat av: Kiven

hej

2008-12-04 @ 21:36:56
URL: http://www.msn.se
Postat av: Kiven

hej

2008-12-04 @ 21:38:10
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback