En Fredag hemma

Hej på er alla!

Jag är så mätt och så äcklad av alla sötsaker! Jag var till och med tvungen att gå och borsta tänderna. Det är ju Fredags och till Idol myset så åt jag en munk med äppelkladd, 3 kakor, russin & te. Hm det var nog bara det. Låter inte så mycket när man skriver det men mätt blev man! Dessutom fick jag en lussekatt av Karin idag, så socker har det blivit. Men hej, det är Fredag!
Idag var en lite bättre dag på praktiken än igår. Fia & jag hade så tråkigt igår! Fanns ingenting att göra, vi satt och slöade oss framför datorn. Idag var jag för första gången med på ett pilates pass. Kändes inte mycket till träning mest något avslappnande. Andningen var jätte svår, orkade inte hålla på och andas in och ut hela tiden. Det var tråkigt att tänka på att göra det hela tiden. Men annars var passet väl helt okej. Efter pilatesen kom Fia och vi körde cirkelpass. Det var riktigt kul och bra träning ska ni veta. Man tränar ju allt!  Imorgon ska jag och sofie gymma sen ska vi köra boxning. Längtar så till boxen, imorgon äntligen. Passa dig sofie!
Imorgon är en "fullbokad" dag. Börjar med att sofie och jag ska vara på gymmet till klockan 12. Så det blir sovmorgon iallafall. Efter tre tiden ska jag möta upp Johanna och eventuellt Alex. Vi drar först ner till centrum, sen hem till mig för att laga lunch/middag som det blir. Sen kanske det blir någon film eller så, vi får se vad vi hittar på. Efter att dom har dragit hem är det dags för att fixa sig snabbt. På kvällen blir det dags för utång och fest fest fest! Dock hade jag planerat att bara stanna hemma och ta det lungt i helgen. Men blir nästan ut tvingad, men klart man är taggad för imorgon. Har dock 2 krav om jag ska ut:

  • Inte gå till Medusa
  • Åka HEM efter

Tänk att vakna upp och vara hemma? Det var så länge sen, i sommras sist! Nu ska jag hem och sova efter. Jag vet inte om det där låter så bra menmen. Vi ska testa ett ställe som heter Rocks. Ingen aning om vad det är för ställe. Men tydligen hårdmusik ska det vara. Värt att testa tycker jag.
Jag bad Johanna att köpa ut två vodka flaskor så det är bäst för henne att hon har med sig dom! Jag ska nog inte dricka alldeles för mycket imorgon, det är bara bra att ha till någon annan gång. På Söndag vet jag inte vad som händer, vill inte ens tänka på söndag. Söndagar suger.

Snart börjar fortsättningen av idol. Vi hörs väl på Söndag antar jag! Pusshej.



                                           

                                             Från lungt pilates till hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback