Ett par dagar hemma

Laptopen i knät och totally spies på tvn. Haha jag skrattar nästan åt mig själv att jag har på det. Men det kommer knappast något annat den här tiden. Det har varit så skönt att få sova ut idag och igår. Skolan sket jag i igår och praktiken idag. Sov till 1 igår och efter 10 idag. Så otroligt otroligt skönt. Jag funderar på att ta en lugn helt nästa. För att jag orkar inte att jag har världens ångest varje Söndag, att jag inte har någon ork till en ny vecka. För att jag inte har vilat något under helgen. Visst på Söndagarna har man ju vilat men det har ju varit återhämtning från kvällen innan och inte från veckan som har gått. Så vad slutar det här med? jo att jag skiter i skolan & praktiklen för att vara hemma och bara få ta de lungt och få lite tid för mig själv.
Jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår så jag borde ha gått till praktiken men det har ändå inte varit avgörande utan min jävla lathet just nu. Så jag är nästan helt säker, nästa helg blir lugn.

Jag längtar tills Sofie och jag ska göra boxen på lördag, det är så himla roligt! Många dagar kvar dock!

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback