"Girls just wanna have fun"

Hallo !

Som ni antagligen ser under det här inlägget så blev det inte bara bio igår. Måste bara påpeka att det inte är jag som skrev inlägget heller utan Kim. Fast det kanske man märker?

Jo Sara och jag åkte in till stan runt 19. Redan på bussen mot stationen började vi bli taggade på att dra ut efter bion. "Vi går och tar en cider efter bara sen drar vi" men redan på tåget visste vi väl att det inte bara skulle bli en snabbis ute.
När vi kom in drog vi och käkade middag därefter gick vi till Sergel för att se filmen. Filmen var helt okej. Tänker inte berätta om den för er som inte har sett den och tänker se den. Tycker dock inte att den var lika äcklig som de tidigare filmerna. Slutet var det ända äckliga! Det kommer komma en sexa, när kommer dom sluta egentligen?
Efter bion drog vi till Medusa där vi inte hade varit på länge. Stefan kom dit, åh det var roligt att se honom igen! Vet inte om ni kommer ihåg. Men har nämnt i ett tidigare inlägg något liknande "Hans läppar var så gulliga och hans ögon var underbara att kolla in i". Han kom rätt sent. Strax innan 2? , så hann inte umgås så mycket med honom.
Var lite besviken på djn igår. Han brukar annars spela jävligt bra musik. Men igår tyckte jag mest att det var mes låtar han spelade. Men det var kul hur som helst.
Under kvällen var Sara med en kille som hette Micke. Dom pratade och var med varandra lite då och då. När det var dags för stängning sa vi hejdå till Stefan och började gå hemmåt. Jag hör att några ropar brudar efter oss så när jag kollar bakåt springer Micke med Kim mot oss. Det slutar med att vi tar som det blev en svarttaxi hem till dom i Täby. Där sitter dom och gitarr och sjunger, det var väldigt gulligt. (Sofie, jag fick en flashback! Det var lite kusligt.) Vi sitter också & sjunger till Volbeats  Maybellene I Hofteholderlar. Trevligt trevligt. Vi la oss vid 7.30, gick upp strax efter 9 redan. 1.5 timmes sömn blev det. Vi drog redan vid 9.45. Sara skulle ju iväg på eftermiddagen. Vi drog hem till henne där vi åt chips och kollade på idol reprisen. Eller jag kollade, hon sov. Har inte gjort så mycket mer idag och kommer nog inte heller göra det. Skiter i skolan imorgon. Orkar inte gå på tråk engelskan.

Lördagen blev inte heller som tänkt, men den blev bara till det roligare. Vi får se vad nästa helg erbjuder!
Vi hörs kanske imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback