Vad jag blir ARG!

Vad i helvete är det för fel på vissa människor? vem fan går och slår på en oskyldig människa?! Mamma berättade idag om hur hennes kompis hade blivit slagen av sin sambo. Jag är inte säker, men jag tror att det har hänt vid flera tillfällen. En gång, för flera år sedan, då kompisen och min mamma hade varit här hos oss hade han kommit hit och tagit sönder vårt bord och stolar. Helt galen.
Det var någon vecka sedan. Då hade han hållt på och slagit på henne. Vid ett tillfälle hade hennes 10åriga sån sett det. Jag tycker bara att det är för hemskt. Nu är han polisanmäld. Han håller sig dock gömd, äcklet. Mamman har nu fått en slagsring sak som hon bara kan trycka på om han skulle dyka upp. Polisen kommer direkt då. Jag tycker så synd om hennes son, ingen ska behöva se något sådant! Han har fått suttit i förhör med poliser med videoinspelning.
Fega jävla kräk som håller sig gömd, stå för vad du har gjort!




Idol har börjat. Ska snart bege mig till soffan tillsammans med mitt narurgodis. Idag orkar jag inte göra mycket alls. Började egentligen 10 idag. Men drog redan 7.45 hemifrån för att hinna träna innan jag började. Tränade i gymmet. Ett par timmar senare var jag och Fia med på Cirkelpasset igen. Hade nästan ingen ork kvar men jag överlevde. Vi fick sluta runt 15.30 idag. Kände när jag åkte hem att det var en riktigt skön fredag, trots tråk regnet. Tog tåget hem, åkte iväg till centrum för att handla och hämta ut ett packet från posten. Åkte hem och lagade en god och nyttig middag. Gjorde en sås, eller mer röra skulle jag säga som Anna tipsade om. Man smular fetaost i gräddfil, sen har man i vitlök och lite svartpappar. Jag körde i även kikärtor, persilja & ruccola. Det blev jätte smarrigt tillsammans med lax & kokt potatis. Hade även olika groddar till, plus lite extra kikärtor&ruccola. Perfekt fredags mat!
Jag känner verkligen att det här är en skön fredag, trots att jag bara är hemma. Men det är det jag vill, orkar inget annat. Imorgon dock blir det nog festfestfest!

Nu är det dags för att gå ner och se på idol! hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback