Vi ska sjunga så att vi är hesa imorgon

Nåja det lyckades jag inte riktigt med vilket egentligen är konstigt med tanke på hur mycket jag sjöng "skrek" igår. Den här helgen hade jag tänkt spendera till att plugga. Tråkigt jag vet, men det behövs verkligen. Har massor att göra. Får nog offra nästa helg till det.
I Fredags blev det Harry B , låg i soffan till en början utav kvällen & såg idol. Sofie smsade om jag var taggad på att hänga med på fest i högdalen där Eric skulle vara. Sofie ville gärna träffa honom så visst tänkte jag. Jag åkte in till stan för att möta upp Sofie på harry där Frida o hennes grabb var där med henne. Vi stannade till stängning nästan vilket vi egentligen inte skulle eftersom vi skulle ju dra till dom. Men vi hade roligt där och tiden bara rusade iväg. Vi tog en taxi till Tim, Erics kompis där det bara var dom nu. Sofie hade med sig någon flaska med sprit och jag drack upp den hela själv. Jag sa att jag skulle däcka direkt om jag drack upp allt, och det gjorde jag nästan på engång också.
Vid drog därifrån vid 1-2 dagen därpå. Kände mig hur seg som helst. Soffan och jag åkte förbi Johanna för att hämta upp dricka hon hade köpt ut till mig till kvällen.
Vi tog en buss från henne eftersom tågen var så försenade. Vilken jävla buss säger jag bara. Den virrade ju runt överallt kändes det som. Vi hamnade hur som helst utanför Solna centrum. Vi köpte käk från donken och gick till pendeln. Var hemma vid 17, hann sova i 2 timmar. Sen var det bara att gå upp och duscha & fixa sig inför nästa utgång. Till en början hade jag bara lust att ligga kvar i sängen men det är klart att man taggade till efter en stund.

Jag hade så jävla kul igår. Var på medusa och dom hade en ny dj där. Han var så jävla grym, han spelade verkligen toppen musik. Han såg så rolig ut när han headbangade där inne i sin lilla bås. Hoppas han kommer vara där nästa gång med! Vad ska man säga om kvällen egentligen? Sprit, rock, dans & en jävla massa sjungande! Vi var påväg hem efter kvällen men så träffade vi på några och vi hamnade på lidingö. Äventyr äventyr..
En riktig rolig helg helt enkelt, dock känns det som all träning under veckan har blivit förstörd av all alkohol.

Nu ska jag ta en dusch och ta något att käka! Adios !



Btw, när jag tittade i min väska imorse hittade jag denna lilla mjuka varelse. Fick den av någon snubbe när jag stod i kön för att hämta ut mina saker. Hade helt glömt. Kommer inte ihåg vad han sa att den hette, måste döpa om honom! 

                                   

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha naww fick du ett gossedjur :D

2008-11-16 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback