Vilket stress det blev

God kväll!

Tror inte att någon har missat hur mycket jävla snö det har kommit? blev alldeles chokad när jag vaknade imorse. Hur som helst, igår tog jag det lungt. Var hemma hos vännen min och blekte hennes hår samt mitt, kollade på idol och åt lite chips. Idag åkte jag och sofie tidigt in till stan för att åka och träna. Först hade vi lite uppvärmning, sedan gick vi in på gymmet och efter det körde vi boxning. Vilken träning det blev! Flera timmar. Efter all träning gick vi och bastade. Så avslappnande. Därefter gick vi och shoppade lite till kvällen. Klänning, leggins osv. Sen blev det stress stress hemåt. Hemma i 20 min sen åka till sollentuna. Men nu är jag här, ingen mer stress på några timmar. Helena, e1mma och jag har precis ätit massa pizza, mums! Vid 10 tiden kommer sara och sofie hit. Det blir bra, sen blir det party


Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback