Botten upp!

God dag!
idag när jag vaknade blev jag förvånad då jag hade fått mer utslag. Jag tyckte att det hade minskat rätt bra. Jag hade dock fått lite på halsen och när jag vaknade var det mycket mer där plus en del på armen. Nej nu var det dags att gå till läkaren. Men eftersom jag skulle till skolan först passade jag ändå på att gå till skolsyster först ifall att hon kunde hjälpa mig istället.
Jag tycker att hon var jätte snäll och duktigt. Men drogad är jag nog nu. Först när jag kom dit fick jag berätta lite hur det hade kommit och sånt. Hon kom fram till att det är en allergiskchock som jag har fått. Först fick jag ta en tablett och lite vatten. Vi pratade lite och sen fick jag ta lite salva. Därefter skulle jag komma tillbaka efter 45 minuter för att kolla om det hade hänt något. Jag och min käre vän gick då till apoteket för att köpa ett paket med tabletter som hon sa att jag skulle köpa. Sen åt vi lite lunch och gick tillbaka.
Det såg och kändes likadant så nu skulle jag få några andra tabletter. Och jag fick 15 utav dom. Jag skulle egentligen ha fått hem några tabletter som "man blir trött av" som jag därför skulle ta på kvällen. Men eftersom jag fick så många andra så skippade vi det. Jag hoppas att det blir bättre, snälla att det blir någon förändring till imorgon. För imorgon är det pary som gäller. Maria har inflyttningsfest och därefter ska hela gänget dra ut.

Nu väntar jag på att Sofe ska sluta skolan, hon ska tydligen sluta kl 13. Vi ska åka in till stan. Jag ska kolla på lite på löshår och färger och sånt. Hon ska köpa någon pressent till hennes kompis madde som har fyllt år. Sen ska vi också förbi gymmet där vi vill börja på och fråga lite frågor som vi vill ha svar på.

Så det blir nog en mysig Fredags eftermiddag. Jag tycker att det är så mysigt att vara inne i Stockholm på hösten.


                                     Förstår ni att det är halsduk som gäller nu? :P

                                                 


Trevlig helg!! / J

Kommentarer
Postat av: Emmah

haha jaa verkligen! Nej har hänt en sak bara, handlar om killar vad annars haha :D Men allt ordnar sig nog. Hoppas tabletterna fungerar och dina utslag försvinner!

2008-10-03 @ 13:02:01
URL: http://emmahfalk.bloggagratis.se
Postat av: Diana

Stackare, krya på dig!! Tack för kommentar! =) Har laddat upp lite nya inlägg nu, kolla gärna in! :) Kram

2008-10-03 @ 16:48:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback