Dags för löshår igen?

God kväll!

Nu har tankarna kring löshår börjat komma upp i mitt huvud igen. Sist jag hade det var det med flätor, men jag har ingen lust med det igen. Jag tycker att det slet på håret och att mycket av mitt egna lossnade. Dessutom började de hänga efter några veckor.
Idag började jag bli väldigt intresserad utav mircroringar istället. Det verkar inte slita så mycket på håret och det är ingen stor klump med hår helt plötsligt som börjar hänga efter ett tag. Men sen läste jag på en hemsida där några hade skrivit att det inte alls var bra för mircroringarna lossnade nästan direkt. När jag läste det blev jag lite förvirrad. Jag vet inte vad jag ska göra nu, jag vill inte ha med korta fula hår längre. Jag trivs inte alls med det just nu. Jag har haft det i flera månader, jag har försökt. Men nu vill jag inte ha det såhär längre. Jag vet att mitt hår inte växer ut på några månader. Det gör ingens. Jag får helt enkelt kolla vidare och se vad det finns för andra lösningar. Johanna limade fast sitt löshår. Men hon tyckte inte att det var något vidare.
Jag tror att jag vill ha mircroringarna men hoppas bara att det SITTER! Jag har också börjat fundera på att byta hårfärg, till en mörkare och till en narturlig. Jag är ganska less på denna ljusljusljus blonda färgen. Ibland gillar jag den andra dagen inte. Hur som helst är jag lite feg när det gäller färgning nu. Tänk om jag inte gillar färgen och vill ha tillbaka min färg som jag har nu?, det kommer bli svårt och det kommer att slita....

MED



UTAN




Förutom mina tvivel gällande löshår idag har jag haft en bra Tordag. Har känt mig väldigt glad för att jag inte alls har haft ont i halsen idag. Dock kände jag mig lite av ett åskmoln i skolan. Var inte så taggad på att vara där igen speciellt inte när vi på religionkunskapen skulle jobba med bibeln.
Idag skulle jag väl egentligen ha jobbat men det gjorde jag inte. Tänkte att jag skulle plugga lite istället, men så kom Henna över och nördar som vi är ibland spelade vi Sims. Måste säga att hennes kille i spelet är så hot, eller not?
Hur som helst lagade vi middag tillsammans. Jag tände några ljus så det skulle bli lite mysigt. Hon gick hem för drygt 30min sen och efter det har jag inte gjort så mycket. Gjort lite te och kollat vad man ska ha på sig imorogn.
Har en lektion imorgon och börjar klockan 10.30. Nice?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback