Denna Fredag tillbringar jag..

..hemma hos Johanna. Ska dra till henne vid 5 tiden, vi ska laga middag tillsammans och ha lite mysigt. Sen ska vi köpa något gott, hon har varit och handlat på systemet så man vet aldrig hur kvällen kommer att sluta. Vi kanske drar ut, vi kanske hyr någon film? Vi får helt enkelt se. Trevligt blir det nog iallafall.
Jag måste snart plugga lite till Etas prov på Tisdag men jag har ingen motivation till det, inte när jag knappt förstår hälften om vad det står.
På lördagen vet jag inte riktigt vad som händer, men nog har jag lite planer. Kanske blir Yoga på förmiddagen och karaoke någonstans på kvällen. Skulle det inte vara en trevligt? Jag är iallafall taggad! Om de inte blir det så fråga Johanna om jag ville följa med på någon fest, det får bli plan B :)

Hoppas ni alla får en trevlig helg, ha det så bra!





Marias inflyttningsfest då vi ägde men samtidigt sög på singstar! Därifrån fick jag lust till karaoke i helgeb! 

                              


                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback