Ebba grön - 800 grader


Jag har aldrig gillat Ebba Grön. Men i måndags morse då jag hade på bandit medans jag klädde på mig kom 800 grader. Och därefter har låten fastnat i huvudet på mig trots att jag har hört den hur många gånger som helst innan.

Nu sitter jag ialalfall och lyssnar på den hela hela tiden. Att den är från i början av 80 talet gör att jag tycker att den är så mycket "coolare". Det är kul att den är i från den tiden, att dom gjorde sån musik då. Jag tycker att 80 talet är coolt. Vet ni vad jag skulle vilja göra? Jag skulle vilja åka till någon gång i ibörjan el mitten av åttiotalet, åh va coolt det vore!        

                  

Dom verkar inte ha någon riktig video till låten..
Jag måste plugga projektarbete nu! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback