FREEDAG WOHO!

God morgon!

Jag har precis mumsat i mig en bit kladdkaka som "frukost efterrätt", jag måste säga att det var otroligt gott. Jag har väntat hela veckan! Haha, jag är sjuk.
Ang förra inlägget, jag mådde mycket bättre imorse än igår kväll. Det är något konstigt, jag har mått dåligt flera kvällar i veckan. Tur att det inte har hållt i sig.

Veckorna går nästan lite för snabbt ibland, man hinner knappt med. Tänk att det inte är långt kvar tills jul? det är inte lång kvar tills jag fyller 19. Hjälp mig någon. Helt plötsligt kommer jag vara 40!

Ska alldeles snart till skolan, börjar om 15 min. Sitter och borstar tänderna nu, och jag kan berätta att det inte går speciellt bra. Slutar 12 idag så har lite chill kläder på mig mjukisbyxor o en kofta, orkade inte ens sminka mig...

Hörs senara! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback