Vissa låtar tar en tillbaka i tiden


Hallå där!

Idag när radion var på i köket kom Enrique Iglesias - Do You Know. Den låten gav massor av minnen och man blev lite "deppig" för ett ögonblick.
Det var förra sensommaren/hösten, låten var populär och han gillade den. När jag hörde låten började jag tänka på honom. Jag började sakna, men det var nog egentligen inte honom jag saknade utan det vi hade. Det var så skönt att bara kunna träffas och ses. Jag kommer ihåg när han drog iväg på morgonen så låg man kvar där i hans sköna säng och var alldeles ensam i hans lägenhet. Sen bäddade man sängen och åkte själv iväg till skolan.
Jag vet att det inte var honom jag saknade, det var faktiskt jag som "sket i allt". Men ändå, det var så skönt det vi hade. Om man hade tråkigt eller vad som helst kunde man bara åka iväg till honom.
Det var till & med så att man tvättade bort sminket innan man gick och la sig. Och det är ett tecken att man känner sig bekväm men även trygg med personen. Iallafall för mig. Men så lessnade jag på allt.

Det är dock härligt att ha någon punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback