Inflyttningsfest ikväll

Ja då var det dags för party igen. Ska snart fixa mig lite så ska jag dra mig mot Runby om en timme eller så. Maria har alltså flyttat så hon ska ha en inflyttingsfest, sen drar hela gänget ut. Dom vill dra till ett ställe som heter Garbo som ligger i sumpan. Men jag är lite osäker om jag kommer in eftersom det är 23 årsgräns. Men vi får helt enkelt se. Kommer inte ha något speciellt på mig idag utan ett par jeans och en top eller tröja. Men det kommer nog bli väldigt kul ikväll. Ni får höra imorgon hur kvällen blev. Imorgon har jag mycket att plugga så jag hoppas jag inte mår allt för dåligt.

Idag i stan kolla Sofie och jag upp det som vi skulle, men jag blir så osäker hur jag ska göra med mitt hår egentligen. Vi käkade sen lunch och åkte hemåt.
Jag blev riktigt arg på bussarna här idag. Både igår när jag skulle hem och idag fanns det ingen buss som åkte hem till min mamma. Nu på lördagar efter 16 finns det EN buss som åker hem till mamma. 560 åker till klockan 16. Och när jag kom kl 17 så hade dom slutat gått. Jag tänkte då vänta på 533an och hoppa av vid min pappa o sedan gå hem till mamma men den blev försenad ca 25 min. Min mobil dog så jag kunde inte heller lyssna på musik. 545V börjar alltid åka vid 40 i ungefär. Så gick jag och kollade och visst det stämde men ofcourse efter kl 17 gick den inte just den tiden. Så jag fick fortsätta vänta på 33an. Om jag visste att den hade varit så försenad hade jag gått direkt. Menmen sl.....


Blev några bilder innan jag skulle hoppa på bussen till stationen.





Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Jaa, äntligen! :) Kram

2008-10-05 @ 11:17:48
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback