Jag hoppas så!

Hallå där. Idag har jag haft en plugg dag efter skolan. Har gjort klart svenska uppsatsen och ett tjockt häfte vi fick på arbetsmiljö & säkerhets lektionen. Det kändes helt okej att sitta och göra det, skönt att det är klart.

Efter höst lovet är det dags för 5veckors APU igen. Dom två senaste åren har jag varit på tråkiga ställen som jag inte ens velat vara på - Dagis & hunddagis. Försökte förra året att ringa runt till olika hälsocenter, spa och allt möjligt men ingen tog emot. Men NU är jag så glad för jag tror att jag hamnar på ett roligt ställe.
Ulrika vår lärare tipsade Sofia i klassen om ett hälsocenter som ligger i stan. Ulrika hade ringt dit och hon sa till mig att dom bara tog emot en praktikant. Sofia ringde mig efter skolan efter att hon hade ringt dom och vi ska åka och träffa dom på Torsdag kl 13.30. Kul va? Vi kommer säkert få praktikplats där, jag hoppas verkligen det. Då är det gjort och jag slipper leta upp andra ställen och ringa runt. Hoppas hoppas hoppas.

Pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback