Jag vill så gärna..

Vet ni vad jag vill mest av allt just nu? Det är att vara aktiv. Att ha energi i kroppen och röra på mig. Jag gillar hösten, jag älskar den fräsha & friska luften. Jag älskar höst kläder. Jag vill bara ut ut ut och göra något kul.
Att sitta hemma från skolan i längden är inte kul. Att inte orka göra någonting, bara sitta och lata sig börjar jag bli less på. Jag önskar att jag vore så pass bra att jag kunde vara med på boxningen ikväll. Men det kommer jag inte. Jag hoppas att Sofie och jag kan gå och göra det nästa Onsdag istället. Men det beror lite på om hon kan också.
Jag längtar till Sofie och jag sätter igång med träningen ordentligt. Förutom  Boxen är det spinning & yoga vi vill testa på.

Är det någon som har testat på yoga, är det kul?

Jag längtar tills dagen vi tar vårt CORE pass. Tjejen på gymmet sa att det är ett riktigt tufft.

Core
- Mage, rygg och rumpa, intensivträning i 30 minuter. Kombineras med fördel med konditionsträning, ex spinning

Dagen kommer någon gång. Jag får ta det lungt lite till och dricka te :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback