Killdiskution över lunch

Idag när sara och jag satt och käkade lunch började vi prata om killar och musik. Jag börjar och säger:

- Varför kan det inte finnas en kille som bara lyssnar på rock?
Hon  säger att såna inte finns
- Dom säger att dom lyssnar på rock men sen lyssnar dom på rihanna & 50 tals musik

Båda håller med om att det ända vi vill ha är: En het och lång byggkille med brunt hår som lyssnar på rock.

J- Det ända jag vill är att han lyssnar på bandit
S- ja inte jävla rix fm, star fm och balbla vinyl
S- Du vet han Max, han säger att han bara lyssnar på hård musik. Men sen säger han att tycker att (vad heter dom ngt:) mushrooms är bra.
J- Hallå det är två helt olika musikstilar
S- Man kan ju inte svika rocken
J- Neej verkligen inte, tänk att ha en kille bara som sätter på bandit på radion

Sara pekar på några "mindre snygga killar"

S- Det är såna där vi kommer få, för såna kan vi bestäma vad dom ska lyssna på
J- Hahaha, eller hur. Men jag vill inte ha en sån!


Konversationen forsätter och vi låter nästan lite aggresiva när vi pratar. Man kan ju inte komma ihåg exakt vad vi sa, men det är ungefär sådär, fast mer därtill.

Det vi mena var att vi vill ha en riktig "rockkille" som lyssnar på rock och ingen annan fjoll musik som vi tycker. Men såna personer tycker inte vi verkar finnas. Klart det finns killar som lyssnar nästan enbart på rock. Men har dom det utseendet vi vill ha?

Visst låter de här som ett lite drygt inlägg. Men jag menar, alla har sin bild på sin perfekta kille. Så min fråga till er är:


                                          Finns den perfekta killen för var och en där ute?



Jag måste säga att jag är ytterst tveksam. Bevisa mig fel någon!


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag tror att det är bara att vänta så dykter det upp en perfekt kille för alla

2008-10-02 @ 14:48:10
URL: http://haanna.blogg.se/
Postat av: mimmi

Finns nog ingen som är helt perfekt men man kan någ göra honom till sin drömprons xD

2008-10-02 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback