Kort skoldag

God morgon!

Man kan väl fortrfarande säga att det är morgon? Jag har redan slutat skolan vilket känns hur bra som helst. Vi fick sluta runt halv tio. Det ända vi gjorde var ett spela Tabu. Ett spel där man ska ta ett kort och sedan förklara ordet som står på kortet. Det var kul, men lite onödigt att komma till skolan för att spela ett spel och sedan gå hem igen.Men men hellre det än att sitta och plugga.
Jag hoppas att det kommer något roligt på tv för jag är trött och seg och vill bara ligga i sängen just nu. Sen måste jag plugga till religion provet som vi har imorgon.
Det ska komma några och fixa ngt med vår ytterdörr idag. Jag undrar om dom kanske redan har varit här? Hoppas det inte är några gamla gubbar haha!, (no offence)

Mot sängen! Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback