Lite bilder från i Lördags kommer nu

Jag har inte hunnit fått bilderna som är på Marias kamera ännu. Men jag har ett par från min och några från Sofies som jag lägger upp nu.




Fabben



 Jag o Marias boy Viktor. Vad gör han med min mobil? :P Hur som helst nu kommer lite bilder från när vi lekte ute lite med våra göteborgare.

UTE




Här plockar vi gräs. Jag blev så förbluffad över de gröna gräset
- åhh kolla vad grönt gräs


Det var jätte kul att plocka gräs..Tydligen..












Blev en hel del bilder ändå. Men det kommer några till sen från själva inflyttnigsfesten. Tog inte så många med min kamera därifrån. Bilden där jag "ropar på älgarna" kommer att förbli hemlig.
Ska kolla på två och halv man nu, hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback