Lovet börjar NU

Hej, det blir ett snabbt inlägg nu. Det är helg plus lov nu, det kan inte bli bättre tycker jag. Klassen åkte till riksdagen idag, det var verkligen tråkigt där. Många säkerhetskontroller var det. Usch,besöket gav mig inget. Det var så tråkigt att man helt enkelt glömde lyssna och började tänka på helt andra saker. Det ända som var trevligt där var att det var så många UNGA och SNYGGA vakter. Ohh grr haha..
Efter besöket drog jag & solade och nu är jag hemma. Ska äta lunch och duscha nu. Ska packa ihop lite saker sen ska jag skynda mig iväg och träffa Johanna. Vi skulle egentligen mötas inne i stan runt 13, blir nog någon timma plus.
Jag vet inte riktigt hur helgen ser ut, men kommer nog bli så att jag stannar hos henne hela helgen.Vi får se vad vi hittar på. Ikväll ska vi ut och bowla och spela biljard med ett par till. Det blir nog kul, men jag kan inte spela biljard!
På Måndag ska mamma och jag åka till Riga. Igår var jag inte alls taggad på det när vi snackade om det, men nu är jag kul över att vi åker dit. Det ska bli mysigt. Jag vet ingenting om landet ens så det ska bli spännande och se hur det ser ut där egentligen. Läste om att det finns ett ställe som heter centremarket där som är ifrån första världskriget, det är tydligen jätte stort ställe och dom har allt där. Så dit vill jag nog åka och kolla.
Jag tycker att det är trevligt att åka iväg med mamma, i vanliga fall här hemma umgås jag aldrig med henne. Så därför är det rätt mysigt att åka iväg, speciellt när det är höst tycker jag.

 Ha det bra så länge så får vi se när jag får tid att skriva igen. Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback