Lövhögar is the shit

Tycker ni inte också att det är mysigt att gå i stora lövhögar och sprattla med fötterna så det kommer så mycket löv ända till knäna? När sara och jag var påväg hem från skolan så såg vi en lång lövhög längst vägen
- Åååå, säger båda loch skyndar oss dit. Man kände sig nästan som ett litet barn :)

uhh igår märkte jag att pluppen från min navel piercing är bort. Så jag har varit rätt orolig att piercingen ska tappas, är så rätt att de ska läkas snabbt. Så inatt vaknade jag flera gånger och kände att det var kvar. Det var dock rätt jobbigt, så jag var rätt trött imorse. Men det brukar jag ändå alltid vara.
Ska snart iväg för att köpa en ny piercing. Betalde studenmössan idag. Puh sista dagen var igår. Hade lite problem med betalningen eftersom jag inte kan betala vid internet? Dom hade ju inte ens swedbank på listan. Men så kunde man skriva ut ngn inbetalningslapp men på den stod bara massa siffror som jag fattar noll utav. Så skulle jag till posten på lucnrasten och betala. Gick in dit posten alltid har funnits - Hallå det här är inte posten?!!
Dom har byggt om där och nu är det nordera där, vilket jag hade sett flera gånger men blond som man är....
Gick istället till Ica där dom har en disk där det står "välkommen till posten" så säger jag till killen - Det är här väl liksom inte riktiga posten?
Han ger mig ett leende. - Alltså man kan väl inte betala in saker här?
Sen iallafall går vi till nordea igen och så frågar jag henne om jag kan betala in "min räkning" där, så fixade hon det. Skönt att det är klart, jävla orientering. Jag kan inte betala räkningar haha, men jag ger alltid min mamma mina räkningar så får hon fixa det. Men det är kanske dags att lära sig det...


ciao,  beso beso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback