NEEJ VI HAR RELIGIONKUNSKAP IMORGON

NEEJ NEEJ INTE MED HENNE. SNÄLLA. Jag hatar den lektionen mest av allt. Det är inte själva ämnet egentligen utan läraren. Hon är så seg och jobbigt  på något sätt. Vet ni vad vi gjorde allra första lektionen med henne?, jo hon skulle gå igenom hela klasslistan och fråga om man tränade något eller vad man gillar för musik...
......Emeile...Vart är emelie (kollar runt)...Går du på någon sport? (Hon svarar något)
(kollar ned på klasslistan).....Jenni....(kollar runt) Går du på någon sport? Jag svarar nej och då börjar hon fråga om jag gillar musik istället. Och så går hon igenom hela klasslistan och till det en väldigt jobbig röst.

Men jag måste gå till skolan imorgon, jag har varit borta en vecka nu. Jag har verkligen skrivit mycket i bloggen nu när jag inte har varit i skolan. Men jag har inte pluggat något alls vilket nog inte blir kul när jag kommer tillbaka och märker att jag har kommit efter.

Våran tigerkaka blev btw misslyckad. Den blev torr och smakade inte alls så gott. Dessutom glömde vi smörja formen så kakan fastnade i formen så den gick sönder när vi skulle ta bort den.

Idag har det varit en väldigt regnig dag. Jag tycker dock att det har varit rätt mysigt. Det är ok när det regnar ibland. Hur tycker ni att denna första oktober dag har varit? Har ni haft en bra dag?

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: moa

Bra om man bortser i från att man har blivit genomblött ha ha XD

2008-10-01 @ 21:15:52
Postat av: hanna

super bra dag hoppas ni oxå har haft det

2008-10-01 @ 21:21:31
URL: http://haanna.blogg.se/
Postat av: Emmah

Nej det verkar inte vara nån slump.. jadu, jag vet inte? Dom kanske är så osäkra att dom inte vågar utan alkohol i kroppen? Men konstigt är det ialf! Jag menar, om dom inte vågar varför ska vi? Haha ja schysst, man känner sig verkligen omtyckt :P

2008-10-01 @ 21:37:09
URL: http://emmahfalk.bloggagratis.se
Postat av: Nikolina

tack för din åsikt söta du! :)

2008-10-01 @ 22:29:43
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback