Rening av kroppen

God kväll god kväll

Jag har helt borta och tung i huvudet. Ni kan inte förstå, usch. Jag tänker inte skriva mycket nu heller för att jag är så pass trött, la mig 7 imorse och vaknade vid 12. Tog så långt tid att ta sig hem idag, fick vänta typ 30 min på sollentuna station idag för att tågen var så försenade. Har bara hunnit och ätit och tagit en snabb dusch och klockan är 20 i 9 redan.
Helgen var iallafall väldigt kul, men mer om den för det bli imorogn. Ska skita i svenskan och tar
en sovmorogn, lär behöva det.
En sak är klar, snacka om att det blir rening av kroppen hela veckan. Usch jag känner mig jätte äcklig, drack både Fre och Lör plus godis,chips,kladdkaka,choklad,kebab. Herregud. Massa frukt och renande te får det bli den saken är klar!

Liiiten stund vid datan sen får det bli sova, Hoppas jag inte piggnar till och fastnar här. Som alltid.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha då är vi två! ska fan också skärpa mig den här veckan :P ses imorrn.. adios!

2008-10-20 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback