Supandet börjar på förmiddagen

God morgon!

Jag ska inte skriva mycket här eftersom jag är hemma hos Johanna. Vet ni vad killarna gör redan? dom dricker! Eller iallafall två utav dom. Johannas kille började redan vid 8 tiden haha. Ni kan ana lite hur dagen blir. Jag ska ta en dusch nu, jag känner mig inte så fräsh.
Blev ingen yoga idag, Sofie sov hos hennes kompis i märsta så hon pallade inte åka därifrån. Men det är bra, eftersom jag hade inte velat gå upp från den" mysa famnen.

Mer om igår när jag är hemma
pusspuss


Kommentarer
Postat av: soie

mysiga famnen+ ;) ojojdå

hade du kul igår? :D

2008-10-19 @ 15:59:38
Postat av: jen

Jorå, jag menar man ska ju inte klaga. 6 ggr på två nätter typ haha!



:|

2008-10-19 @ 21:05:41
URL: http://devla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback