"inga problem" ala Abu Hassan

HEEJ!

Jag är så glad! Jag fick VG på muskel/led/skelett provet. Det var det provet jag var mest oroad för. Men tydligen gick det bra och jag är glad över att jag klarade det eftersom jag tyckte att det var svårt och det var massa som jag inte förstod mig på riktigt. Dessutom var det många i klassen som tyvärr fick IG på det så jag kände mig lite duktig som klarade det trots att jag tyckte det var svårt. Annars har vi haft två andra prov idag. De ena, religionsprovet vet jag att jag fick G på eftersom hon rättade direkt. Man hade chansen att få högre betyg genom att välja ut en VG och en MVG fråga, men jag orkade inte riktigt med det. Skrev lite på en VG fråga. Jag borde fått G+ iaf. Hon läste ju inte ens vad jag hade skrivit på den frågan när hon rättade! Hur som helst, de andra. Samhällsprovet kände jag att det gick sådär. Ingen bra start va de då jag inte svarade på de första frågorna. Men hoppas jag får godkänt på det.
Vi har inte haft några prov alls och sen helt plötsligt 3 på samma vecka. Dåligt tycker jag. Men att det är lov nästa vecka fick mig att plugga faktiskt. Så skönt, jag längtar verkligen!

Nu sitter jag och kollar på Lilla Al-Fadji på youtube! Haha! Så dumskön! Jag kommer ihåg första gången jag såg programet. "Vad fan är det för jävla skit" tänkte jag. Men nu sitter jag bara för mig själv här och skrattar! 

Skulle inte jag och lilla al-fadji bli ett sött par? Eller vad tycker ni, jag och Abu hassan? (eller vad han heter) haha

                           

                            

                            

"Snälla lilla arbetsförmedlinskärring jag har inte tid att komma imorogn" hahahaha hör hans röst!!

jag ska fortsätta kolla nu. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback