Helgen

Hej på er!

Känns lite sent att berätta om helgen nu. Men kan försöka dra den kortfattat. I Fredags åkte jag till Johanna. Jag mötte upp henne och Alex. Alex sa att vi skulle gå förbi hans kompis som bodde i närheten, visst tänkte jag och så gick vi dit. Vi satt där först och pratade lite, sen började vi kolla på don't mess with zohan. Dom gick en snabbis iväg till systemet men vi satt kvar där och kollade. Efter filmen drog vi mot Johanna. Johanna och jag drog till ica för att köpa loka,chips,dip och godis, det var fredag vi fick njuta av det tycker jag. När vi kom hem tog jag en dusch snabbt för jag frös. Sedan satte sig alla 4 för att äta middag. Efter maten satte vi oss och började spela "brospelet" & kollade på Idol/Fredag hela veckan. Ni som inte vet hur det går till så körde vi så att man hade 5 rader med 5 kort. Alla kort förutom dem de var siffror på var X antal klunkar. Som max en gång fick jag 12 klunkar, jo det känns lite fullt i magen efter. Vi spelade därefter "jag har aldrig spelet" och sedan "sanning eller konka". Haha men faktiskt var det väldigt kul. Alex drog iväg vid 2 för att åka iväg mot stan. Johanna fixade soffan åt mig och "Björn gustavsson" som jag kallar honom. Vi somnar nog precis innan 5 tiden. 30 minuter efter, runt 5.30 vaknar jag av att alex kommer hem. Han är full och kommer in och sätter på tvn mitt i allt. Helt plötsligt går han in i köket för att diska (full som han är) jag går upp för att stänga av tvn då, men efter en stund är den på igen. Han lämnar oss äntligen efter ett tag. Vi vaknar upp vid 08 igen av att han är vaken. Killen står då med en stark öl i handen, still going strong säger jag bara.
Vi ligger bara i soffan och segar och kollar på Lilla al-fadji. Fan var jag skrattade, riktig bakishumor. Runt halv 11 kommer Alex kompis Jimmy. Som jag skrev förut dom satt och drack redan på förmiddagen. Johanna och jag var ute en sväng och handlade mat och dricka. Runt 18 tiden åker vi in mot stan på en födelsefest. Det var kul där,  Alex drar hem under kvällen dock. Klockan är 12 och de flesta ska ut på krogen, jag har inget leg med mig så jag kommer inte in. Jag & björnis lämnar Johanna vid tunnelbanan. Vi går förbi Medusa så jag passar på att hälsa på Jocke vakten. Vakterna sa att dom saknade oss och fråga vart vi hade tagit vägen. Jag lovade att komma och festa hård någon helg. Dom blev glada och sa att jag skulle ta med ett gäng. Dom är så snälla, vi slipper ju köa på toaletten och får gå in i personalstället hahaha. Hur som helst, vi skulle mot Harry B för hans kompisar var där och Sofie och hennes kompis Frida var där. Men vi kom helt fel väg. Hans kompis kom och hämtade oss med bil och vi drog och käkade lite "transfetter" därefter lämnar kompisen av oss hemma hos honom. Vi somnar vid 7, därför blev det i säng redan efter 21 på kvällen. Var helt död i huvudet, sov knappt något fre/lör plus alkohol båda dagarna.
I alla fall johanna och alex kom vid 2 tiden, vi kollade på Wall E och softade mest. Skönt skönt.. Jag hade ingen alls lust att åka hem därifrån men var tvungen. Blev det kortfattat? nja inte helt.

En till sak som jag är tvungen att göra att är plugga religion nu. Vi har prov på Torsdag. Skulle egentligen plugga en del efter skolan, men inget blev gjort. Stod och lagade middag i evigheter kändes det som. Tog en promenad med Sara också. Imorgon har vi bara en lektion, slutar 10 så jag har tid att plugga då i värsta fall.


Varför kollar jag ner på hennes bröst? Fy skäms!

                    



                                


Jag är ledsen över att jag har en dricka på nästan alla bilder jag lägger upp, ska bli nykterist!

......Nykterist till helgen iallafall. Ha det bra allihoppa! Ciaciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback