Var det en bra eller dålig kväll igår?

Vi hade en del kul igår men även tråkiga händelser inträffade. Bråk, avundsjuka och slagsmål är aldrig kul. Jag kör kvällen från början. Någon gång under kvällen kom Sofie och Sara hem till mif. Vi shottade hela flaskan vi hade sen åkte vi iväg. Vid Harry B James var det världens kö och fanns det inte något mer passande att det regnade? vi fick stå där över en timma och längre tid hade det tagit om vi hade stått kvar på den plats där vi egentligen borde ha stått. Vi träffade faktiskt på Mclovins kompisar som stod i kön. Dom hade stått där och köat i flera timmar, dom var snälla så vi fick ställa oss vid dom. Vi var alldeles blöta när vi kom in!
Sofie träffade en kille som hon tyckte var jätte söt, så det var väl roligt för henne. Vi snodde hela tiden hans och hans kompis keps och gick runt med dem. Man kände sig cool i dom ju! Då vi höll på att leka med kepsarna så började Jarmo som jag hade träffat där inne med: Du är så svår, jag vet inte vart jag har dig. Osvosv.
Under kvällen hade han också gått och sagt till sara "jag är kär i henne"  Jag tycker att det går alldeles för snabbt, vi har träffats under två helger bara. Vi kan inte bete oss som om vi är tillsammans, för det är vi inte. Jag säger det till honom och han verkar förstå. Men det visar sig snart att han inte alls gjorde det.
Vi hade det kul, sjöng som fasen,skojade omkring & såg Takida. En kille som hade stått bakom oss i kön som vi hade pratat lite med, som hade gått eftersom kön var för lång men hade kommit tillbaka träffade jag där inne. Vi satte oss vid ett bord men det fanns ingen stol brevid honom så jag satte mig i hans knä. Jarmo gick förbi en gång och han gav mig en speciell blick. Vi kysstes en gång. Han kommer inom några sekunder och säger till mig att jag är en hora, ett par gånger åtminstonde.  Jag bryr mig inte om att han säger det, blir lite chokad bara att han verkligen säger det till mig, han.
Han kommer efter ett tag igen.. Nu är det inte längre ord, utan han kommer och slår ned killen (Stefan) som jag satt på. Eftersom jag satt i knät på honom faller jag också ner, glas spricks och det blir alldeles blött på golvet. En tjej kommer snabbt fram och frågar hur det gick med mig. Killarna ligger nere och slåss på golvet, mitt inne på harry b. Jag blev alldeles förvånad över att han gjorde det, jag blir riktigt arg på honom tänkte precis gå emellan då tjejen håller mig tillbaka.  Folk stirrar, massor med vakter skyndar sig dit. När dom har kommit dit skyndar jag mig iväg, jag orkar inte se. Sofie skyndar sig efter. Hon hämtar sara och vi är inne på toaletten och pratar lite. Vi går ut sen igen. Jarmo och hans tjejkompis, cricko, och en av keps killarna står där ute. Jag och Sara går ut, Sofie har jag ingen aning om vart hon hamnade.
Hans tjejkompis började tjafsa mig om hur dålig jag var. Inte nog med han var så larvig och hoppade på killen utan nu började dom hångla med varandra och det löjligaste var när hans jobbarkompis (Tjejen) sa samtidigt till mig
- Jenni, kolla
och sedan fortsatte dom, försökte dom göra mig avundsjuk? snälla så barnsligt!
Hon kallar mig omogen, men vem är det som nästan står och skriker åt mig, jag pratade iallafall lungt med henne. Hon är iallafall arg på mig för jag kysste den där killen och att hon tyckte det var jävligt dålig stil. Men hon har inte med saken och göra, det är en sak mellan mig och jarmo isånanfall. Jag borde be om ursäkt för att jag gjorde det till Jarmo nog, inte för att jag vill att genom det att allt ska bli bra igen och inte för jag tycker att jag egentligen måste det. Utan att förlåt bara för att jag gjorde honom ledsen faktiskt. Men jag kände den kvällen att jag inte orkade "tillhöra" någon för jag gör inte det. Men när han är omring känns det som det. Det verkade som att han blev sur direkt då jag pratade med någon annan kille plus så känns det som om han jämt har koll på mig, vad jag gör osv.
Jag önskar att jag kom ihåg vad tjejen och jag sa till varandra, men det gör jag inte. Jag kommer ihåg att hon försökte trampa ned min ålder flera gånger. Dessutom började hon med något som inte alls hade med det vi pratade om att göra. Hon började ifrågasätta mig varför jag dricker alkohol när jag är så hälsosam av mig. 
Något i stil med: "Dricker transfetter"
- snälla lilla du, en cider innehåller inga transfetter. Antar att det innehåller massa socker och smakförstärkare men inga jävla transfetter.
Man märker att hon inte vet vad hon ska säga, men sedan fortsätter hon med något skit. Jag börjar prata med Jarmo istället-. "Du har förlorat en jävligt bra kille" nämner han hela tiden. Aa tyvärr, jag orkar inte bry mig just nu svarar jag. Jag går in igen. Saken är att vi två har olika känslor för varandra, han känner mycket starkare för mig än vad jag gör för honom. Jag tycker ändå att han är en jätte snäll kille, men han kan inte pressa fram något. Men det kanske var bäst det som hände. Han skulle nog bli mer ledsen om vi hade fortsatt eftersom jag tror inte mina känslor för honom skulle blivit starkare...
 Kvällen fortsätter. Orkar inte gå in på så mycket mer, han skrivit en del. Träffat knäkillen, stefan vid baren. Blir förvånad över att se honom. Antog att han hade blivit utkastad. Men egentligen han gjorde inget så varför skulle han bli det.
Lite senare börjar sara och jag och bråka. Helt plötsligt  är låter hon jätte sur och börjar med vi måste hem NU, jag MÅSTE HEM NUU!! jag blir riktigt arg på henne att hon börjar hålla på jag tänkte följa med.Jag gick ut för att säga hejdå till stefan. Vi stod och bytte nr när hon börjar igen. Vi är arga på varandra, och då tänker jag varför ska jag följa med dom hem när jag är förbannad på henne? Jag säger att jag skiter i henne och stannar kvar. Dom går och hämtar sina saker. Sara kommer tillbaka några minuter senare och säger att hon inte vill vara osams, vi blir vänner igen men jag säger att jag ändå stannar. Nästan direkt efter dom har dragit tar jag o stefan en taxi hem till honom. Måste bara påpeka att det är första gången jag har åkt hem själv med någon sådär, så hora vet jag inte direkt.. Han var faktiskt väldigt snäll och han har så gulliga läppar, även hans ögon var så underbara att kolla in i!

Under kvällen tappade jag bort även bort min mobil, busskort och bankomatkort. Tredje gången jag tappat bort mobilen. En tjej hittade allt och jag kunde inte sluta krama henne!

Det var kvällen det, Sofie har min kamera men det kommer nog upp några knasiga bilder från kvällen inom kort. 


                                              Takida som lirade där

                          


Vi hörs senare bloggen min, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback